Support:

Email
For at holde omkostninger og priser i bund foretrækker vi henvendelse via email.

I kan altid kontakte os pr. mailadressen ccpro[snabela]ccpro.dk, uanset om I har vedligeholdelse eller ej, eller om I blot tester programmerne.

Vi reagerer ofte hurtigt på mail og ringer gerne tilbage til jer, hvis der er brug for afklaring eller andet. Vi fakturerer altså ikke alm. brugshjælp.

Support ticket

Før support:
Se først herunder på denne side og på Download/link-siden, hvor der er svar på en del.


Kan vi ikke umiddelbart finde løsning på jeres henvendelse, vil vi kontakte vores internationale supportafd., hvor vi opsamler al erfaring og information.

Der bliver så oprettet en sag (ticket), hvor man svarer indenfor et par dage.

International hurtig hjælp

– For hurtig reaktion, kontakt evt. vores internationale supportteam herunder, hvor vi samler al erfaring.
(NB: International support er engelsksproget).
International support:

  • International gratis support løser det meste meget hurtigt.
    Gå til www.faronics.com/support og opret en ”ticket”.
    (Registrer dig først på samme side, hvis ikke du allerede er registreret)
  • Anden support og kontakt samt vidensbase findes også på www.faronics.com/support
    Telefonåbningstider: 7:00 am to 5:00 pm Pacific Time (minus 9 timer fra Danmark)

07-03-2017
Dataiglo kan ikke oprette virtuel partition i Deep Freeze Standard:
Faronics forventer en opdateret version medio april 2017.

15-01-2017
Deep Freeze nedgradering fra ver. 8.36, producentens nyhed:
Faronics har for nylig modtaget rapporter om et problem med Deep Freeze 8.36, der kan resultere i, at nogle arbejdsstationer mister adgang til Deep Freeze lokalt,  via Enterprise-konsollen eller Cloud-konsollen. Dette tager måske dage eller uger, før det viser sig, så vi anbefaler nedgradering til ver. 8,35 for tiden. På grund af karakteren af dette problem, har vi midlertidigt fjernet Deep Freeze 8.36 fra vores hjemmesider og har rullet tilbage til version 8.35.
Hvis du har stødt på dette problem kan du kontakte den internationale support for hjælp (enten på mail support@faronics.com eller via online chat), så vi kan åbne en supportticket og bestemme, hvilken hjælp vi kan give med at få adgang til de berørte maskiner.
Når man taler med supportteamet, skal du henvise til supportspørgsmål nummer 19111.

Faronics beklager ulejligheden, det kan have forårsaget, og vi sætter pris på din tålmodighed, mens vi arbejder på at løse problemet.

14-01-2017
Deep Freeze kan ikke installeres p.g.a. ventende Windows opdateringer
Deep Freeze kræver, at alle ventende Windows-opdateringer er afsluttede inden installationen.
Hvis der er ventende opdateringer på maskinen, mens PC’en er frosset, kan PC’en falde ind i et Boot Loop med genstarter.

Sørg for at opdateringerne er afsluttede. Undertiden er opdateringerne ikke registreret i Windows-opdateringerne.

Nulstil Windows Update-komponenter med Microsoft Fixit og stop Windows Update.
Microsoft Fixit nulstiller Windows Update-komponenter:
https://support.microsoft.com/en-us/help/971058/how-do-i-reset-windows-update-components

Du bør derefter være i stand til at installere Deep Freeze.

04. april 2016
Faronics Labs skifter navn til “Customer Center”
Slutbrugeradgang bliver email, og loginsiden bliver fra 04. april 2016: https://customer.faronics.eu/

Samtidig nulstilles tidligere adgangskoder (hver slutbruger får mailbesked).